Zapytanie ofertowe - na sprzedaż i dostawę środków czystości na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół i Szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard
Stargard dnia 08.11.2021r
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 euro.
- Zamawiający: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard
- Odbiorcy:
- Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Grzędzicach ul. Gryfa 6 Grzędzice,73-11 Stargard.
- Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Pęzinie, Pęzino 66, 73-131 Pęzino
- Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Małkocinie, Małkocin 54, 73-110 Stargard
- Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sownie, ul. Szkolna 4 Sowno, 73-110 Stargard
- Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@oas.stargard.pl
Adres strony internetowej Zamawiającego: http://bip.oas.stargard.pl/
zaprasza do złożenia oferty na „sprzedaż i dostawę środków czystości na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół i Szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard ”.
Zapytanie ofertowe można pobrać ze strony internetowej http://bip.oas.stargard.pl/.
III. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków czystości na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół i Szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard .
1.Specyfikacje środków czystości dla szkół i OAS zamieszczono w załącznikach do zapytania ofertowego, które po wypełnieniu należy dołączyć do oferty.
2.Ceny jednostkowe na środki czystości winny obejmować transport oraz załadunek i wyładunek.
3.Zamawiający zastrzega, że podane ilości środków czystości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków czystości będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego oraz budżetu jednostki.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu.
Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto).
5)Środki będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień, określających rodzaj i ilość zamawianego towaru, złożonych emailem lub faksem przez osobę odpowiedzialną za realizacją przedmiotu umowy.
Dostawa obejmuje również wyładunek i wniesienie towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6)Termin płatności: przelew 21 dni po wykonaniu dostawy i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury.
IV. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
V.Wymagania stawiane Wykonawcy.
1.Zamawiający wymaga aby wszystkie zaoferowane produkty posiadały aktualny termin przydatności do użycia, ważny minimum 6 miesięcy od dnia dostawy.
2.Gwarancja na oferowany asortyment – minimum 12 miesięcy od dnia dostawy towaru.
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mogą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta wraz z formularzem cenowym z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
2. Podpisany wzór umowy stanowiący akceptację istotnych postanowień – Załącznik Nr 2.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność.
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
2. Numer telefonu i faksu oraz adres poczty elektronicznej wskazano w pkt I Zapytania ofertowego.
3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
4. Pytania muszą być skierowane na adres zamowienia@oas.stargard.pl:
Ośrodek Administracyjny Szkół
Gminy Stargard
Ul. Pierwszej Brygady 35
73-110 Stargard
Tel. 0915783884
Fax. 0915783884
5. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Edyta Wirzynkiewicz tel. 091 5783884 wew.33
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść zapytania ofertowego.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Przygotowanie oferty.
1.1 Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
1.2 Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
1.3 Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
1.4 Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
1.5 Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.
1.6 Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
1.7 Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę można przekazać drogą:
a) przesłać pocztą na adres:
Ośrodek Administracyjny Szkół
Gminy Stargard
Ul. Pierwszej Brygady 35
73-110 Stargard
Pokój nr 611
b)mailową na adres: zamowienia@oas.stargard.pl w tytule wpisując „Oferta – na sprzedaż i dostawę środków czystości”
2. Ofertę należy złożyć do dnia 7 grudnia 2021r. do godz. 10:00
3. Oznakowanie oferty: „Oferta na sprzedaż i dostawę środków czystości na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół i Szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard ”.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Miejsce otwarcia ofert : w siedzibie Zamawiającego dnia 07.12.2021r. o godz. 10:15
- Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena oferty.
X. Opis sposobu obliczenia ceny.
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu cenowym”
Stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
XI. Kryteria oceny oferty.
1. Kryteria oceny ofert- Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1.1 oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w zapytaniu,
1.2 z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszym zapytaniem,
1.3 złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
1.4 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
1.5 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Kryterium oceny ofert - cena ofertowa 100%
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tę która będzie zawierać najniższą cenę.
XII. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego formularza cenowego oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium przyjętego w mniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie:
- telefonicznie, drogą elektroniczną
4. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie, drogą elektroniczną.
XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – zawarto we wzorze umowy.
Wzór umowy, stanowi załącznik Nr 2.
XIV. Załączniki
Załączniki składające się na integralną część specyfikacji:
- Oferta wg wzoru wraz z formularzem cenowym dla każdego Zamawiającego oddzielnie- stanowiący załącznik nr 1
- Wzór umowy – stanowiący załącznik nr 2
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ZAPYTANIE_OFERTOWE_SRODKI_CZYS_2021.docx (DOCX, 18.KB) | 2021-11-29 08:31:25 | 18.KB | 84 razy |
Specyfikacja warunków zamówienia | ||||
1 | Załącznik 1 OFERTA środki czystości.zip (ZIP, 70.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2021-11-29 08:29:51 | 70.KB | 1 raz |
2 | Załącznik 2 UMOWY środki czystości.zip (ZIP, 81.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2021-11-29 08:30:03 | 81.KB | 1 raz |
Wynik postępowania | ||||
1 | INFORMACJA O WYBORZE_SRODKI_CZYS_2021.pdf (PDF, 36.KB) | 2021-12-17 13:46:13 | 36.KB | 87 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Ściężor | 29-11-2021 08:29:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Ściężor | 29-11-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Magdalena Ściężor | 17-12-2021 13:46:13 |