Zapytanie ofertowe - Dostawa eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie
Stargard , dnia 29.10.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
W związku z organizowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zapraszam do udziału w postępowaniu poprzez złożenie oferty na:
„Dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie”
1.Informacje ogólne
Zamawiający - Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard
2. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie, Strachocin 26,73-110 Stargard
(OAS: ZP 273.5.1.2021)
Oferowany eko groszek powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:
- kaloryczność 27.000 kJ/kg,
- zawartość siarki max. 0,5%,
- zawartość popiołu max. 8 %,
- granulacja (uziarnienie) 5-25 mm,
- wilgotność max. 8%,
Przewidywana ilość w tonach około 17 ton.
3.Termin wykonania umowy od 1 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.
4. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami w sprawie przedmiotu Zamówienia: Edyta Wirzynkiewicz - inspektor OAS tel. 091 578-38-84
5. Składanie i otwieranie ofert.
1)Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl
2)Ofertę należy przesłać do dnia 30.11.2021 r. do godz. 12:00.
3)Składane oferty należy oznaczyć: Oferta na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie.
4)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2021 r. o godz. 12:15
5)Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6.Kryteria wyboru ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną oferowanego sortymentu przy warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Ogłoszenie wyników zapytania i warunków zawarcia umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie
powiadomiony niezwłocznie po rozstrzygnięciu procedury. W terminie i miejscu wskazanym w w/w piśmie Wykonawca powinien zgłosić się w celu podpisania umowy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
8. Załączniki do specyfikacji.
- Formularz ofertowy- załącznik nr 1.
- Umowa (projekt) - załącznik nr 2.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | zapytanie ofertowe opał 2021.doc (DOC, 39KB) | 2021-11-18 15:18:37 | 39KB | 59 razy |
Specyfikacja warunków zamówienia | ||||
1 | Zal. nr 1 oferta opał 2021.doc (DOC, 37.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2021-11-18 15:18:37 | 37.KB | 1 raz |
2 | UMOWA_OPAL.docx (DOCX, 18.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2021-11-18 15:20:20 | 18.KB | 1 raz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Ściężor | 18-11-2021 15:18:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Ściężor | 18-11-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Magdalena Ściężor | 18-11-2021 15:20:20 |