Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

Zapytanie ofertowe - Dostawa eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie

Stargard , dnia 29.10.2021 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

 

W związku z organizowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zapraszam do udziału w postępowaniu poprzez złożenie oferty na:

„Dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie

 

1.Informacje ogólne

Zamawiający - Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

2. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie, Strachocin 26,73-110 Stargard

(OAS: ZP 273.5.1.2021)

Oferowany eko groszek powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:

- kaloryczność 27.000 kJ/kg,

- zawartość siarki max. 0,5%,

- zawartość popiołu max. 8 %,

- granulacja (uziarnienie) 5-25 mm,

- wilgotność max. 8%,

Przewidywana ilość w tonach około 17 ton.

3.Termin wykonania umowy od 1 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.

4. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami w sprawie przedmiotu Zamówienia: Edyta Wirzynkiewicz - inspektor OAS tel. 091 578-38-84

5. Składanie i otwieranie ofert.

1)Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl

2)Ofertę należy przesłać do dnia 30.11.2021 r. do godz. 12:00.

3)Składane oferty należy oznaczyć: Oferta na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie.

4)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2021 r. o godz. 12:15

5)Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6.Kryteria wyboru ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

- Cena 100%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną oferowanego sortymentu przy warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

7. Ogłoszenie wyników zapytania i warunków zawarcia umowy.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie

powiadomiony niezwłocznie po rozstrzygnięciu procedury. W terminie i miejscu wskazanym w w/w piśmie Wykonawca powinien zgłosić się w celu podpisania umowy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

8. Załączniki do specyfikacji.

  1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1.
  2. Umowa (projekt) - załącznik nr 2.

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 zapytanie ofertowe opał 2021.doc (DOC, 39KB) 2021-11-18 15:18:37 39KB 59 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 Zal. nr 1 oferta opał 2021.doc (DOC, 37.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2021-11-18 15:18:37 37.KB 1 raz
2 UMOWA_OPAL.docx (DOCX, 18.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2021-11-18 15:20:20 18.KB 1 raz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Ściężor 18-11-2021 15:18:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Ściężor 18-11-2021
Ostatnia aktualizacja: Magdalena Ściężor 18-11-2021 15:20:20