Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

Zaproszenie do składania ofert na wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany kapitałowe


Gmina Stargard

Zaproszenie do składania ofert na wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany kapitałowe

Przedmiot zamówienia:

Wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) zgodnie z Ustawą z dnia
4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.)

Stargard, dnia 28 stycznia 2021 r.

Rozdział I -Nazwa i adres Zamawiającego

  1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sownie, ul. Szkolna 4, 73-109 Sowno,

  2. Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Małkocinie, Małkocin 54, 73-110 Stargard,

  3. Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard,

  4. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Grzędzicach, ul. Gryfa 6, Grzędzice,
    73-110 Stargard

  5. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pęzinie, Pęzino 66, 73-131 Pęzino,

  6. Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard, ul. Pierwszej Brygady 35,
    73-110 Stargard.

Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:

Irena Leoś, tel. 91 578 38 84 wew. 25

Elwira Gołębiowska tel. 91 578 38 84 wew. 23

E mail: kadry@oas.stargard.pl; edukacja@oas.stargard.pl

korespondencja pisemna: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard, ul. Pierwszej

Brygady 35/613, 73-110 Stargard

Rozdział II - Tryb udzielenia zamówienia

    1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, zwanego dalej „zapytaniem”, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm) wobec treści art. 7 ust. 2a ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
      (Dz. U. z 2020 r., poz. 1342 ze zm.).

    2. 2. Postępowanie prowadzone jest na zasadach i warunkach wskazanych
      w niniejszym zapytaniu ofertowym.

    3. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest
      z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości.

    4. Kod: CPV:66131100-8 usługi inwestycji w fundusze emerytalno-rentowe.

Rozdział III - Termin związania ofertą

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Rozdział IV - Opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zapytania: Wybór instytucji finansowej zarządzającej prowadzącej Pracownicze Plany
Kapitałowe (PPK).

  1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór Instytucji Finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe zgodnie
    z warunkami zawartymi w niniejszym zamówieniu oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1342 ze zm.) dla Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard oraz szkół dla, których organem prowadzący jest Gmina Stargard.

  2. W ramach przedmiotu zamówienia instytucja finansowa:

    1. będzie wykonywała obowiązki związane z zarządzaniem i prowadzeniem PPK zgodnie z ustawą;

    2. opracuje harmonogram wdrożenia PPK oraz zasady jego funkcjonowania w uzgodnieniu z Zamawiającym;

    3. przeprowadzi w siedzibach Zamawiającego spotkania informacyjne (kampanię informacyjną) dla około 173 osób oraz dostarczy bezpłatnie materiały informacyjne w wersji papierowej i elektronicznej dla pracowników w terminie ustalonym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy o zarządzanie PPK;

    4. przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie dla osób zatrudnionych
      z zakresu zasad i obsługi administracyjnej PPK (obsługa modułu ) w terminie ustalonym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy o prowadzenie PPK;

    5. zintegruje moduł do prowadzenia PPK z posiadanym przez Zamawiającego systemem kadrowo-płacowym oraz zapewni niezbędne i wsparcie przy dostosowywaniu programu kadrowo-płacowego, aktualizacje;

    6. wyznaczy dedykowanego opiekuna/koordynatora do współpracy
      z Zamawiającym;

    7. zapewni serwis internetowy dla pracowników Zamawiającego przystępujących do PPK oraz dla pracowników prowadzących sprawy pracownicze związane z PPK, oraz infolinię do bieżącej obsługi Zamawiającego, a także zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne
      i organizacyjne w zakresie obsługi i korzystania z tych narzędzi;

    8. zapewni serwis transakcyjny on-line, aplikację mobilną, serwis informacyjny dla pracowników oraz infolinię PPK, a także wsparcie techniczne i organizacyjne w zakresie obsługi i korzystania z tych narzędzi;

    9. przygotuje pełną dokumentację i wzory dokumentów dotyczących PPK
      w wersji papierowej elektronicznej;

    10. zapewni wsparcie prawne przy rozwiązywaniu problemów interpretacyjnych, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje;

    11. zapewni ochronę danych osobowych pracowników;

    12. nie będzie pobierał żadnych innych opłat, oprócz opłat za zarządzanie, prowadzenie i opłat za osiągnięty wynik;

    13. inne działania proponowane przez Wykonawcę, które Wykonawca opisze w formularzu ofertowym.

W zależności od sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz stosownie do zaleceń wydanych w tym zakresie szkolenia i spotkania będą odbywały się stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego albo on-line. Materiały informacyjne dostarczane przez wykonawcę będą miały wersję papierową i elektroniczną lub wyłącznie elektroniczną.

lnformacje o Zamawiającym:

Struktura wiekowa zatrudnienia w Ośrodku Administracyjnym Szkół Gminy Stargard i Szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard na dzień 1grudnia 2020 r. wygląda następująco:

Rok urodzenia

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sownie

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Małkocinie

Szkoła Podstawowa w Strachocinie

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Grzędzicach

Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pęzinie

Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

Łącznie liczba
zatrudnionych pracowników

1951-1960

1

5

1

3

3

2

15

1961-1970

11

8

7

9

24

5

64

1971-1980

7

9

7

13

8

5

49

1981-1990

9

5

9

12

3

3

41

1991-2000

0

0

1

2

0

1

4

suma

28

27

25

39

38

16

173

Rozdział V - Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

  1. Zrealizowanie postanowień zawartych w Rozdziale 4 ,,Opis przedmiotu zamówienia” w terminie do dnia 26.03.2021 r.

  2. Zawarcie umów o zarządzanie PPK do dnia 26.03.2021 r.

  3. Zawarcie umów o prowadzenie PPK do dnia 10.04.2021 r.

  4. Umowy zostaną zawarte na czas określony 4 lat.

  5. Okres wypowiedzenia umowy o zarządzanie PPK wynosi trzy miesiące.

Rozdział VI- Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

Rozdział VII - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, w tym wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się instytucje finansowe, o których mowa w ustawie o PPK, oraz spełniają następujące warunki:

    1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju. Weryfikacja spełnienia warunku, o których mowa powyżej odbędzie się wg załączonego do Formularza Ofertowego dokumentu/wpisu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

    2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy podpisanego przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

    3. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej jednego z następujących funduszy: Pracowniczych Planów Emerytalnych (PPE), Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), Otwartych Funduszy Emerytalnych (OFE), Indywidualnych Kont Emerytalnych (IKE), Indywidualnych Kont Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE). Weryfikacja spełnienia warunku, o którym mowa powyżej odbędzie się na podstawie informacji podanych przez Wnioskodawcę w punkcie III.3 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

    4. Nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/likwidacji oraz nie została ogłoszona wobec nich upadłość/likwidacja.

Weryfikacja spełnienia warunku, o którym mowa powyżej odbędzie się na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w punkcie 5 Oświadczenia wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Zapytani
u Ofertowym. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

Rozdział VIII - Opis sposobu przygotowania oferty

    1. Wykonawca zobowiązany jest przygotować oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do składania ofert.

    2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.

    3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

    4. Oferty należy przygotować w języku polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu.

    5. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do jej podpisania zgodnie z zasadami reprezentacji z aktualnego wpisu do właściwych rejestrów/ewidencji lub przez pełnomocnika/pełnomocników zgodnie z zakresem załączonego pisemnego pełnomocnictwa. Jeśli upoważnienie nie wynika z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) wówczas należy załączyć dokument poświadczający umocowanie danej osoby/ osób do podpisania oferty.

    6. Ilekroć w zapytaniu, a także w załącznikach do zapytania, występuje wymóg podpisywania dokumentów, należy przez to rozumieć, że dokumenty te powinny być opatrzone podpisem/podpisami osoby/osób wykazanych w pkt. 5.

    7. Wszelkie poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób
      i parafowane przez upoważnioną/(e)osobę/(y).

    8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    9. Do oferty należy dołączyć:

  • oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;

  • oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych Wykonawcy
    z Zamawiającym, załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;

  • pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);

  • wpis do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju.
    W przypadku gdy Wykonawcą jest zakład ubezpieczeń, do oferty należy dołączyć regulamin lokowania środków ubezpieczeniowego funduszu kapitałowego oraz ogólne warunki ubezpieczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku ofert wspólnych ww. odpis składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu). Wykonawca załączy do oferty lub wskaże w formularzu oferty stronę internetową, na której są dostępne;

  • projekt umowy o zarządzanie PPK;

  • projekt umowy o prowadzenie PPK.

Rozdział IX- Miejsce oraz termin składania ofert

  1. Oferty należy złożyć w formie pisemnej do dnia: 12 lutego 2021 r. godz.: 11:00 (decyduje data i godzina wpływu) w siedzibie: Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard, pok. Nr 613,

  2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard przy ulicy Pierwszej Brygady 35 w dniu 16 lutego 2021 roku o godz. 8:00

  3. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty listownie na adres: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard pok. Nr 613. Decyduje data wpływu do siedziby OAS.

  4. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

  5. Na kopercie z ofertą należy napisać: „Zapytanie ofertowe - Wybór instytucji - Pracownicze Plany Kapitałowe”.

  6. Oferty złożone po terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.

Rozdział X- Kryteria oceny oraz wybór oferty przez Zamawiającego

Przy wyborze Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  • wysokością opłaty za zarządzanie PPK (C)— 60%,

  • wysokością opłaty za osiągnięty wynik finansowy (W) 30%,

  • doświadczenie w zarządzaniu funduszem inwestycyjnym lub emerytalnym (D) — 10%,

            1. Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium „wysokością opłaty za zarządzanie PPK (C)" zostaną obliczone na podstawie wzoru:

  • opłata za zarządzanie PPK (rozumiana jako wynagrodzenie za zarządzanie PPK zgodnie z art. 49 ust. 1 ustawy o PPK — procent wartości aktywów netto funduszu inwestycyjnego, funduszu emerytalnego lub subfunduszu w skali roku)

najniższa opłata za zarządzenie PPK ze złożonych ofert

0x08 graphic
C = x 60 pkt

Opłata za zarządzenie PPK ocenianej oferty

gdzie:

C - wartość punktowa kryterium,

  • opłata za osiągnięty wynik (rozumiana jako wynagrodzenie za osiągnięty wynik zgodnie z art. 49 ust. 3 ustawy o PPK — procent wartości aktywów netto funduszu inwestycyjnego, funduszu emerytalnego lub subfunduszu w skali roku)

najniższa opłata za wynik ze złożonych ofert

0x08 graphic
W = x 30 pkt

opłata za wynik ocenianej oferty

gdzie:

W - wartość punktowa kryterium,

2. Doświadczenie w zarządzaniu funduszem inwestycyjnym lub emerytalnym - D

L.p.

KRYTERIUM

Maksymalna liczba punktów

1

2

3

1 .

Liczba podpisanych umów o prowadzenie PPK z pracodawcami zatrudniającymi co najmniej 50 osób na dzień 31.12.2020r.

1*

2.

Liczba placówek dostępnych na terenie miasta Stargard na dzień 31.12.2020r.

1*

3.

Wynik finansowy Instytucji Finansowej na dzień 31.12.2020r.

1*

4.

Wartość zarządzanych aktywów netto w PLN na dzień 31.12.2020r.

1*

5.

Brak opłat za zarządzanie - wskazać okres obowiązywania zwolnienia

1*

6.

Brak opłat za osiągnięty wynik finansowy - wskazać okres obowiązywania zwolnienia

1*

7.

Ilość programów emerytalnych, w których posiada doświadczenie

1*

8.

Dodatkowe benefity dla pracowników. Należy wymienić wszystkie i załączyć dokumenty ze szczególnym opisem.

Powyższe kryterium Zamawiający będzie punktował następująco:

0-4 benefity - 1 pkt

5-7 benefitów - 2 pkt

8 I więcej benefitów - 3 pkt

0-3

* punktacja od poz. 1 do poz. 7 każdej złożonej oferty zostanie obliczona w następujący sposób:

D =

oferta badana

oferta najkorzystniejsza

Ostateczna ocena punktowa (K) = C+W+D

  1. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  2. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcę w powyższych kryteriach
    i wybierze ofertę, która otrzyma największą ilość punktów.

  3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, wyboru Zamawiający dokona spośród ofert z najniższym wynagrodzeniem za zarządzenie PPK.

Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej wartości wynagrodzenia za

zarządzanie PPK, wówczas Zamawiający wybiera ofertę z najniższym wynagrodzeniem
za osiągnięty wynik finansowy.

Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej wartości wynagrodzenia za
osiągnięty wynik finansowy, wówczas Zamawiający wybiera ofertę zawierającą
najkorzystniejszą maksymalną liczbą punktów wynikająca z doświadczenia
w zarządzaniu.

Rozdział XI - Informacje o wykluczeniu

  1. Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy.

  2. W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy obowiązani są przedłożyć Oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do Zapytania Ofertowego.

Rozdział XII -Odrzucenie oferty

  1. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy który:

  1. złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego,

  2. nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,

  3. złożył oferty po terminie składania ofert.

Rozdział XIII -Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - RODO

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY PRZETWARZANIA DANYCH - ZAMÓWIENIA PONIŻEJ 130 000 zł (bez podatku VAT)

W związku z realizacją wymogów art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Administracyjny Szkół ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard, e-mail: administracja@oas.stargard.pl, tel.: 091/ 578-38-84 reprezentowany przez Kierownika jednostki.

  2. Został wyznaczony inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez emaila iod@gmina.stargard.pl lub pisemnie na adres Administratora

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą :

  • na etapie postępowania o udzielnie zamówienia zgodnie z art. 6 ust. lit. c) RODO oraz przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych

  • na etapie zawierania umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy

  1. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Zgodnie z przepisami prawa dane publikowane będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora.

  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez czas wymagany przepisami prawa tj. realizacji postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, a po tym czasie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.

  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom  podejmowania decyzji, w tym profilowaniu.

  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

  5. Podanie danych jest obowiązkowe i jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Prawa osoby, której dane są przetwarzane

  1. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) przysługują Pani/Panu następujące prawa:

a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych;

b) prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych ;

d) prawo do ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00

Rozdział XIV - Udzielenie zamówienia i dodatkowe informacje

  1. W przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawcy dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego
    w Zapytaniu, Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień, w wyznaczonym terminie (skan podpisanych dokumentów/oświadczeń w formie elektronicznej należy przesłać na adres kadry@oas.stargard.pl lub edukacja@oas.stargard.pl).

  2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą po dokonaniu oceny ofert zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale X „Kryteria oceny oraz wybór oferty przez Zamawiającego”.

  3. Zamawiający zastrzega możliwość wyjaśniania treści złożonych ofert.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z wybranymi Wykonawcami.

  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru żadnej ze złożonych ofert bez uzasadnienia i podawania przyczyn. Zamawiający nie ponosi wobec Wykonawcy żadnej odpowiedzialności z tego tytułu, a Wykonawca zrzeka się dochodzenia w tym zakresie wszelkich roszczeń od Zamawiającego.

  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty
    z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

  7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą będzie poinformowany o wyborze jego oferty.

  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków oraz zapisów umowy
    o zarządzanie PPK.

  9. Umowa o zarządzanie nie może zawierać warunków mniej korzystnych niż warunki prezentowane przez daną instytucję w portalu www.mojeppk.pl w dniu zawarcia tej umowy.

  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków oraz zapisów umowy
    o prowadzenie PPK.

  11. Umowy zostaną zawarte na wzorze Wykonawcy, z uwzględnieniem wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartych w złożonym Formularzu Ofertowym. W szczególności
    w umowach musi się znaleźć zapis o pierwszeństwie stosowania zapisów wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym w stosunku do zapisów zawartych
    w zaproponowanych prze Wykonawcę wzorze umowy.

  12. W przypadku gdy wybrany Wykonawca nie przystąpi do podpisania umowy
    z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejno najwyższą liczbę punktów.

  13. Umowy może podpisać w imieniu Wykonawcy osoba (osoby) upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy.

  14. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie będą uprawnieni do wystąpienia względem Zamawiającego z jakimkolwiek roszczeniami z tytułu poniesionych kosztów związanych ze złożeniem oferty.

Rozdział XV- Załączniki

Załączniki:

1. Formularz Ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych Wykonawcy z Zamawiającym.

4. Wpis do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju.

5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku ofert wspólnych ww. odpis składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu). Wykonawca załączy do oferty lub wskaże w formularzu oferty stronę internetową, na której są dostępne.

6. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

7. Projekt umowy o zarządzanie PPK.

8. Projekt umowy o prowadzenie PPK.

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

……………………………..………

(dokładna nazwa i adres

lub pieczęć firmowa)

Gmina Stargard

ul. Rynek Staromiejski 5

73-110 Stargard

FORMULARZ OFERTOWY

Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 24 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).

,,Wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK)" dla Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard oraz szkół dla, których organem prowadzącym jest Gmina Stargard.

  1. Dane instytucji finansowej

Nazwa instytucji finansowej:………………………………………………………………………….

Siedziba: ………………………………………………………………………………………………………

Adres: …………………………………………………………………………………………………….……

Numer KRS ………………………………………………………………………............................

Numer NIP ………………………………………………………………………………………………….

  1. Osoba upoważniona do kontaktów z zamawiającym:

Imię i nazwisko: …………………………………………………………………….….

Stanowisko: …………………………………………………………………………..…

Telefon, adres e-mail: ……………………………………………………………….

  1. OFERUJEMY REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WEDŁUG PONIŻSZEJ SPECYFIKACJI

              1. Wysokości opłat za zarządzanie PPK i osiągnięty wynik finansowy

wyszczególnienie

Procent wartości aktywów netto funduszu

Wynagrodzenie za zarządzanie PPK

(art. 49 ust. 1 ustawy o PPK)

Wynagrodzenie za osiągnięty wynik

(art. 49 ust. 3 ustawy o PPK)

            1. Doświadczenie w zarządzaniu funduszem inwestycyjnym lub emerytalnym.

            2. L.p.

              KRYTERIUM

              Ilość/wartość

              1

              2

              3

              1 .

              Liczba podpisanych umów o prowadzenie PPK z pracodawcami zatrudniającymi co najmniej 50 osób na dzień 31.12.2020r.

              2.

              Liczba placówek dostępnych na terenie miasta Stargard na dzień 31.12.2020r.

              3.

              Wynik finansowy Instytucji Finansowej na dzień 31.12.2020r.

              4.

              Wartość zarządzanych aktywów netto w PLN na dzień 31.12.2020r.

              5.

              Brak opłat za zarządzanie - wskazać okres obowiązywania zwolnienia

              6.

              Brak opłat za osiągnięty wynik finansowy - wskazać okres obowiązywania zwolnienia

              7.

              Ilość programów emerytalnych, w których posiada doświadczenie

              8.

              Dodatkowe benefity dla pracowników. Należy wymienić wszystkie i załączyć dokumenty ze szczególnym opisem.

              3. Doświadczenie na polskim rynku z zakresie zarządzania funduszami inwestycyjnymi i emerytalnymi

              (jakie? OFE, PPK, IKE, IKZE, PPE), proszę zaznaczyć x w przypadku posiadania.

              0x08 graphic
              0x08 graphic
              0x08 graphic
              0x08 graphic
              0x08 graphic

              OFE IKE IKZE PPE PPK

              4. Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącego integralną część oferty są:

                          1. …………………………………………………………………………………

                          2. …………………………………………………………………………………

                          3. …………………………………………………………………………………

                          4. …………………………………………………………………………………

                          5. …………………………………………………………………………………

                          6. …………………………………………………………………………………

                          7. …………………………………………………………………………………

                          8. …………………………………………………………………………………

              Miejscowość …………………………..,

              Data ……………………………………

              ……………………………………..…………………………

              Podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej

              do składania oświadczeń woli

              w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka

              Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego

              ……………………………..………

              (dokładna nazwa i adres

              lub pieczęć firmowa)

              Gmina Stargard

              ul. Rynek Staromiejski 5

              73-110 Stargard

              OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

              Dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej pracownicze plany kapitałowe (PPK)

              dla Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard oraz szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard

              W odpowiedzi na zapytanie ofertowe oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zaproszeniu ofertowym oraz:

              1. Posiadam/my uprawnienia do wdrożenia i zawarcia umowy o zarządzanie oraz prowadzenie PPK zgodnie z wymogami ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. 2020 poz.1342 z późn. zm.)*,

              2. Posiadam/my doświadczenie oraz uprawnienia do świadczenia usług, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania*,

              3. Dysponuję/my odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia tj:

              - posiadam/my platformę internetową i infolinię do bieżącej obsługi uczestników
              PPK*,

              - zapewniam/my elektroniczny dostęp do PPK dla Zamawiającego i uczestników PPK*,

              1. Znajduję /my się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia*,

              2. Nie wszczęto wobec mnie/nas postępowania o ogłoszeniu upadłości likwidacji oraz nie została ogłoszona wobec mnie /nas upadłość, likwidacja*,

              3. Zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym wraz z załącznikami, akceptujemy je w całości i nie wnosimy do niego zastrzeżeń,

              4. Zobowiązuję/my się do przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym do przestrzegania wszelkich wymogów narzuconych przepisami prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych*.

              Miejscowość …………………..…………..,

              Data ……………………………..……..………

              …………………………………..……………………

              Podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej

              do składania oświadczeń woli

              w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka

              *Niepotrzebne skreślić

              Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego

              ……………………………..………

              (dokładna nazwa i adres

              lub pieczęć firmowa)

              Gminy Stargard

              ul. Rynek Staromiejski 5

              73-110 Stargard

              Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym

              W odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące Wybór Instytucji Finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) dla Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard oraz szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard

              Ja niżej podpisany, reprezentujący Wykonawcę:

              Nazwa…………………………………………………………………………………………………….…………………………

              siedziba …………………….…………………………………………………………………………..…………………………

              zarejestrowany w …………………………………………………………………………………………………………

              NIP ………………………………………………………………….…… Regon …………..…………………………………

              dane kontaktowe ………………………………………………………………………………….………………………

              reprezentowany przez ……………………………………………………………………………………………….

              oświadczam, że nie jestem powiązany osobowo lub kapitałowo z Gminą Stargard, jednostkami organizacyjnymi Gminy Stargard prowadzącym zapytanie ofertowe na Wybór Instytucji Finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) dla Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard oraz szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stargard

              Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

                1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

                2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

                3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

                4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

              Miejscowość …………………..…………..,

              Data ……………………………..……..………

              ………………….....………………………………………………..

              Podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej

              do składania oświadczeń woli

              w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka

              korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami oraz nie może naruszać integralności dokumentacji postępowania w tym protokołu oraz jego załączników

              prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

              Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych , których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie, co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

              Załączniki do pobrania

              Ogłoszenie do pobrania
              1 Zapytanie_PPK.pdf (PDF, 159KB) 2021-01-28 10:24:14 159KB 92 razy
              2 Załączniki_zapytanie_ofertowe_PPK.docx (DOCX, 41.KB) 2021-01-28 10:50:59 41.KB 87 razy

              Metadane - wyciąg z rejestru zmian

              Akcja Osoba Data
              Dodanie dokumentu: Magdalena Ściężor 28-01-2021 10:22:24
              Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Ściężor 28-01-2021
              Ostatnia aktualizacja: Magdalena Ściężor 28-01-2021 10:52:51