Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

Zapytanie ofertowe - na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie

Stargard , dnia  24.10.2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

W związku z organizowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego  zapraszam do udziału w postępowaniu poprzez złożenie oferty na:

„Dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie”

1.Informacje ogólne

Zamawiający  - Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard

Zapytanie ofertowe można pobrać ze strony http://bip.oas.stargard.pl. Postępowanie przygotowuje i przeprowadza Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard.

Tel. 91 578 38 84 wew. 33

Adres poczty elektronicznej:  zamowienia@oas.stargard.pl

2. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko groszku  do  Szkoły Podstawowej w Strachocinie, Strachocin 26,73-110 Stargard

(OAS: ZP 273.5.5.2024)

Oferowany ekogroszek (workowany 25 kg)  powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:

- kaloryczność 27.000 kJ/kg,

- zawartość siarki max. 0,5%,

- zawartość popiołu max. 8 %,

- granulacja (uziarnienie) 5-25 mm,

- wilgotność max. 8%,

Przewidywana ilość eko groszku w tonach to około 17 ton. Jednorazowa dostawa to 1,5 tony eko groszku workowanego. Realizacja dostawy następuje w terminie trzech dni od dnia złożenia zamówienia. Cena ofertowa 1 tony eko groszku zawiera wszystkie koszty dostawy.

3.Termin wykonania umowy od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.

4. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami w sprawie przedmiotu Zamówienia: Edyta Wirzynkiewicz  -  inspektor OAS tel. 091 578-38-84

Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl

Adres Strony internetowej: http//bip.oas.stargard.pl

5. Składanie i otwieranie ofert.

1)Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl

2)Ofertę należy przesłać do dnia 18.11.2024 r. do godz. 12:00.

3)Składane oferty należy oznaczyć: Oferta na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie.

4)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.11.2024 r. o godz. 12:15

5)Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6.Kryteria wyboru ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

- Cena 100%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną oferowanego sortymentu przy warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

7. Ogłoszenie wyników zapytania i warunków zawarcia umowy.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie

powiadomiony niezwłocznie po rozstrzygnięciu procedury. W terminie i miejscu wskazanym w w/w piśmie Wykonawca powinien zgłosić się w celu podpisania umowy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

8. Załączniki do specyfikacji.

    1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1.
    2. Umowa (projekt) - załącznik nr 2.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ZAPYTANIE_OPAL_STRACHOCIN2025.pdf (PDF, 46.KB) 2024-11-12 13:56:02 46.KB 20 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 ZALNR1_ZAPYTANIE_OPAL_STRACHOCIN2025.docx (DOCX, 14.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2024-11-12 13:56:02 14.KB 4 razy
2 ZALNR2_ZAPYTANIE_OPAL_STRACHOCIN2025.docx (DOCX, 21.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2024-11-12 13:56:14 21.KB 4 razy
Wynik postępowania
1 WYBOR_OPAL_STR2025.pdf (PDF, 43.KB) 2024-12-06 15:30:01 43.KB 13 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Ściężor 12-11-2024 13:56:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Ściężor 12-11-2024
Ostatnia aktualizacja: Magdalena Ściężor 06-12-2024 15:30:01