Zapytanie ofertowe - na sprzedaż i dostawę oleju napędowego
Stargard . dnia 23.10.2024
OAS: 273.7.3.2024
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 zł.
I. Zamawiający:
Ośrodek Administracyjny Szkół
Gminy Stargard
Ul. Bydgoska 63
73-110 Stargard
Tel. 0915783884
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl
Adres strony internetowej: http://bip.oas.stargard.pl/
Zgodnie z zasadami konkurencyjności Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na „sprzedaż i dostawę oleju napędowego”.
II. Przedmiot zamówienia:
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Sprzedaż i dostawa oleju napędowego w ilości 11 500 litrów na rok 2025.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia świadczony będzie wielokrotnie (sukcesywnie) w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego.
- Paliwo będzie tankowane na stacji paliw do zbiorników środków transportu Zamawiającego (Volkswagen Nr rej. ZST 02487, Ford Transit Custom Nrrej. ZST 44899 ).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w podanym okresie i nie może to być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
- Na żądanie Zamawiającego właściwości dostarczanego paliwa Wykonawca potwierdzi aktualnymi wynikami badań laboratoryjnych.
- Za pobrane paliwo będą wystawiane faktury 2 razy w miesiącu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu paliwa u innych dostawców, w przypadku konieczności tankowania pojazdów będących w trasie.
- Stacja paliw zlokalizowana w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do pokrywania kosztów dojazdu pojazdów Zamawiającego do stacji paliw, położonej powyżej 6 km od siedziby Zamawiającego.
- Zakupione paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 lipca 2024 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2024 poz. 1018) oraz być zgodne z aktualną normą PN-EN 590 (olej napędowy) w okresie obowiązywania umowy tj. dwanaście miesięcy od dnia podpisania umowy na dostawę oleju napędowego, w ilości : 11500 litrów.
- W przypadku zmiany określonych wyżej norm i przepisów oferowany olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.
- Zapłata za pobrane paliwo nastąpi w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury.
- Wykonawca zobowiązuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwanie Zamawiającego.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne w tym zakresie uprawnienia ważną koncesję na obrót paliwami płynnymi.
- Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem co najmniej numeru rejestracyjnego , daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, imienia i nazwiska osoby tankującej.
III. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie składają Wykonawcy wraz z ofertą.
1 Koncesja na obrót paliwami płynnymi,
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
4. Oferta wraz z formularzem cenowym z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
6. Podpisany wzór umowy stanowiący akceptację istotnych postanowień – Załącznik nr 2.
7. Zaakceptowaną klauzulę informacyjną dotyczącą Ochrony danych osobowych – Załącznik nr 3
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
2. Numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz adres strony internetowej wskazano w pkt I Zapytania ofertowego.
3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
4. Pytania muszą być kierowane na adres: zamowienia@oas.stargard.pl
5. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Edyta Wirzynkiewicz tel. 091 5783884, e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść zapytania ofertowego.
V. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Przygotowanie oferty.
1.1 Wykonawca może złożyć jedną ofertę, ofertę składa drogą elektroniczną, w języku polskim.
1.2 Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
1.3 Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
1.4 Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
1.5 Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.
1.6 Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
1.7 Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@oas.stargard.pl,
Do dnia 15 listopada 2024r. do godz. 11:00
2. Oznakowanie oferty: „Oferta na sprzedaż i dostawę oleju napędowego”.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Termin otwarcia ofert: dnia 15.11.2024r. o godz. 11:15
5. Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena oferty.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia, podając ja w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2.Ceny (w złotych) musi być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. We wszystkich obliczeniach obowiązują zaokrąglenia zgodnie z zasadami matematyki. Należy zwrócić szczególną uwagę już na poziomie zastosowania upustu – aby po obliczeniu ceny po upuście – w dalszych obliczeniach zastosować konsekwencje zaokrąglenia ceny do dwóch miejsc po przecinku.
3.Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.
4.Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
5.Podane w formularzu dane cenowe muszą być w zakresie cen jednostkowych (przed upustem)za olej napędowy- podane według stawek obowiązujących na 3 dni przed upływem składania ofert.
VIII. Kryteria oceny oferty.
1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone, na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:
- cena – 40 %
- upust – 60 %
2.Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację:
a)punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
(najniższa cena spośród wszystkich badanych ofert) : (cena z oferty badanej) x 40 = ilość punktów.
b)punkty z kryterium „upust” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
(upust z oferty badanej ) : (najwyższy upust spośród wszystkich badanych ofert)x 60=ilość punktów.
3.Punkty w obu kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Ilości punktów za poszczególne kryteria, zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty.
4. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi (40 pkt + 60 pkt) = 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów.
IX. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego formularza cenowego oraz danych zawartych w ofercie.
2.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium przyjętego w mniejszym zapytaniu ofertowym.
3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane drogą elektroniczną.
4. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie, pocztą elektroniczną.
X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – zawarto we wzorze umowy.
Wzór umowy, stanowi załącznik Nr 2.
XII. Załączniki
Załączniki składające się na integralną część Zapytania ofertowego:
Oferta wg wzoru wraz z formularzem cenowym- stanowiący załącznik nr 1
Wzór umowy – stanowiący załącznik nr 2
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ZAPYTANIE_OLEJ_NAPEDOWY2025.pdf (PDF, 70.KB) | 2024-11-06 13:51:25 | 70.KB | 19 razy |
Specyfikacja warunków zamówienia | ||||
1 | ZALNR1_ZAPYTANIE_OLEJ_NAPEDOWY2025.docx (DOCX, 18.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2024-11-06 13:51:25 | 18.KB | 5 razy |
2 | ZALNR2_ZAPYTANIE_OLEJ_NAPEDOWY2025.docx (DOCX, 22.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2024-11-06 13:51:34 | 22.KB | 5 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | WYBOR_PALIWO_2025.pdf (PDF, 38.KB) | 2024-11-25 14:45:17 | 38.KB | 14 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Ściężor | 06-11-2024 13:51:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Ściężor | 06-11-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Magdalena Ściężor | 25-11-2024 14:45:17 |