Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

Zapytanie ofertowe - Sprzedaż i dostawa oleju napędowego w ilości 11 500 litrów na rok 2024

Stargard . dnia 04.10.2023 

 

………………………………

(pieczęć Zamawiającego)

 

OAS: 273.7.6.2023

 

                                                 Z A P Y T A N I E    O F E R T O W E

dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 zł. I. Zamawiający:

Ośrodek Administracyjny Szkół 

Gminy Stargard 

Ul. Bydgoska 63

73-110 Stargard

Tel. 0915783884

Adres poczty elektronicznej:  zamowienia@oas.stargard.pl

Adres strony internetowej:  http://bip.oas.stargard.pl/

Zgodnie z zasadami konkurencyjności Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na „sprzedaż i dostawę oleju napędowego”.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

 

1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Sprzedaż i dostawa oleju napędowego w ilości 11 500  litrów na rok 2024.

 

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

    1. Przedmiot zamówienia świadczony będzie wielokrotnie (sukcesywnie) w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego.
    2. Paliwo będzie tankowane na stacji paliw do zbiorników środków transportu Zamawiającego (Volkswagen Nr rej. ZST 02487, Ford Transit Custom Nr rej. ZST 44899 ). 
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w podanym okresie i nie może to być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
    4. Na żądanie Zamawiającego właściwości dostarczanego paliwa Wykonawca potwierdzi aktualnymi wynikami badań laboratoryjnych.
    5. Za pobrane paliwo będą wystawiane faktury 2 razy w miesiącu.
    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu paliwa u innych dostawców, w przypadku konieczności tankowania pojazdów będących w trasie.
    7. Stacja paliw zlokalizowana w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do pokrywania kosztów dojazdu pojazdów Zamawiającego do stacji paliw, położonej powyżej 6 km od siedziby Zamawiającego.
    8. Zakupione paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680) oraz być zgodne z aktualną normą PN-EN 590 (olej napędowy) w okresie obowiązywania umowy tj. dwanaście miesięcy od dnia podpisania umowy na dostawę oleju napędowego, w ilości : 11500 litrów. 
    9. W przypadku zmiany określonych wyżej norm i przepisów oferowany olej napędowy musi  być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.  
    10. Zapłata za pobrane paliwo nastąpi w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury. 
    11. Wykonawca zobowiązuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwanie Zamawiającego.
    12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne w tym zakresie uprawnienia ważną koncesję na obrót paliwami płynnymi. 
    13. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem co najmniej numeru rejestracyjnego , daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, imienia i nazwiska osoby tankującej.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:  od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.

 

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie składają Wykonawcy wraz z ofertą.

1 Koncesja na obrót paliwami płynnymi, 

2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 

  1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
  2. Oferta wraz z formularzem cenowym z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
  1. Podpisany wzór umowy stanowiący akceptację istotnych postanowień – Załącznik nr 2.
  2. Zaakceptowaną klauzulę informacyjną dotyczącą Ochrony danych osobowych – Załącznik nr 3

 

IV. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń  i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
  2. Numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz adres strony internetowej wskazano w pkt I Zapytania ofertowego.
  3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
  4. Pytania muszą być kierowane na adres: zamowienia@oas.stargard.pl
  5. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Edyta Wirzynkiewicz tel. 091 5783884, e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl
  6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść zapytania ofertowego.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Przygotowanie oferty.
    1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, ofertę składa drogą elektroniczną, w języku polskim.
    2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
    3. Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
    4. Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
    5. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.
    6. Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
    7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.

VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

      1. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@oas.stargard.plDo dnia  9 listopada 2023r. do godz. 11:00
      2. Oznakowanie oferty: „Oferta na sprzedaż i dostawę oleju napędowego”.
      3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
      4. Termin otwarcia ofert: dnia 09.11.2023r. o godz. 11:15
      5. Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena oferty. VII. Opis sposobu obliczenia ceny.

1Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia, podając ja w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).  

2.Ceny (w złotych) musi być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. We wszystkich obliczeniach obowiązują zaokrąglenia zgodnie z zasadami matematyki. Należy zwrócić szczególną uwagę już na poziomie zastosowania upustu – aby po obliczeniu ceny po upuście – w dalszych obliczeniach zastosować konsekwencje zaokrąglenia ceny do dwóch miejsc  po przecinku.

3.Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.  

4.Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.

5.Podane w formularzu dane cenowe muszą być w zakresie cen jednostkowych (przed upustem)za olej napędowy- podane według stawek obowiązujących na 3 dni przed upływem składania ofert.      

 

VIII. Kryteria oceny oferty.

 

1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone, na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:

  • cena –  40 %
  • upust – 60 %

2.Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację:

a)punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

     (najniższa cena spośród wszystkich badanych ofert) : (cena z oferty badanej) x 40 = ilość   punktów.

b)punkty z kryterium „upust” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

(upust  z oferty badanej ) : (najwyższy upust spośród wszystkich badanych ofert)x 60=ilość punktów.

3.Punkty w obu kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Ilości       punktów za  poszczególne kryteria, zostaną zsumowane i będą stanowić końcową  ocenę oferty.

4. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi (40 pkt + 60 pkt)  = 100 pkt. 5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów.

 

IX. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego formularza cenowego oraz danych zawartych w ofercie.

2.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium przyjętego w mniejszym zapytaniu ofertowym.

  1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane drogą elektroniczną.
  2. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.

Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie, pocztą elektroniczną.

X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – zawarto we wzorze umowy.

Wzór umowy, stanowi załącznik Nr 2.

 

XII. Załączniki

Załączniki składające się na integralną część Zapytania ofertowego:

Oferta wg wzoru wraz z formularzem cenowym- stanowiący załącznik nr 1

Wzór umowy – stanowiący załącznik nr 2

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ZAPYTANIE_OLEJ_NAPEDOWY2024.pdf (PDF, 71.KB) 2023-10-27 12:40:18 71.KB 46 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 Zal nr 1 do zapytania olej napedowy2024.docx (DOCX, 17.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-10-27 12:40:18 17.KB 11 razy
2 UMOWA OLEJ NAP2024.docx (DOCX, 22.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-11-08 07:52:13 22.KB 3 razy
Wynik postępowania
1 WYBOR_OLEJ NAPEDOWY2024.pdf (PDF, 39.KB) 2023-11-14 14:53:46 39.KB 38 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Ściężor 27-10-2023 12:40:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Ściężor 27-10-2023
Ostatnia aktualizacja: Magdalena Ściężor 14-11-2023 14:53:46