Zapytanie ofertowe - Sprzedaż i dostawa oleju napędowego w ilości 11 500 litrów na rok 2024
Stargard . dnia 04.10.2023
………………………………
(pieczęć Zamawiającego)
OAS: 273.7.6.2023
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 zł. I. Zamawiający:
Ośrodek Administracyjny Szkół
Gminy Stargard
Ul. Bydgoska 63
73-110 Stargard
Tel. 0915783884
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl
Adres strony internetowej: http://bip.oas.stargard.pl/
Zgodnie z zasadami konkurencyjności Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na „sprzedaż i dostawę oleju napędowego”.
- Przedmiot zamówienia:
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Sprzedaż i dostawa oleju napędowego w ilości 11 500 litrów na rok 2024.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-
- Przedmiot zamówienia świadczony będzie wielokrotnie (sukcesywnie) w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego.
- Paliwo będzie tankowane na stacji paliw do zbiorników środków transportu Zamawiającego (Volkswagen Nr rej. ZST 02487, Ford Transit Custom Nr rej. ZST 44899 ).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w podanym okresie i nie może to być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
- Na żądanie Zamawiającego właściwości dostarczanego paliwa Wykonawca potwierdzi aktualnymi wynikami badań laboratoryjnych.
- Za pobrane paliwo będą wystawiane faktury 2 razy w miesiącu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu paliwa u innych dostawców, w przypadku konieczności tankowania pojazdów będących w trasie.
- Stacja paliw zlokalizowana w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do pokrywania kosztów dojazdu pojazdów Zamawiającego do stacji paliw, położonej powyżej 6 km od siedziby Zamawiającego.
- Zakupione paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680) oraz być zgodne z aktualną normą PN-EN 590 (olej napędowy) w okresie obowiązywania umowy tj. dwanaście miesięcy od dnia podpisania umowy na dostawę oleju napędowego, w ilości : 11500 litrów.
- W przypadku zmiany określonych wyżej norm i przepisów oferowany olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.
- Zapłata za pobrane paliwo nastąpi w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury.
- Wykonawca zobowiązuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwanie Zamawiającego.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne w tym zakresie uprawnienia ważną koncesję na obrót paliwami płynnymi.
- Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem co najmniej numeru rejestracyjnego , daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, imienia i nazwiska osoby tankującej.
- Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie składają Wykonawcy wraz z ofertą.
1 Koncesja na obrót paliwami płynnymi,
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
- Oferta wraz z formularzem cenowym z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
- Podpisany wzór umowy stanowiący akceptację istotnych postanowień – Załącznik nr 2.
- Zaakceptowaną klauzulę informacyjną dotyczącą Ochrony danych osobowych – Załącznik nr 3
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
- Numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz adres strony internetowej wskazano w pkt I Zapytania ofertowego.
- Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
- Pytania muszą być kierowane na adres: zamowienia@oas.stargard.pl
- Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Edyta Wirzynkiewicz tel. 091 5783884, e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść zapytania ofertowego.
V. Opis sposobu przygotowania oferty.
- Przygotowanie oferty.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę, ofertę składa drogą elektroniczną, w języku polskim.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
- Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
- Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.
- Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
-
-
- Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@oas.stargard.pl, Do dnia 9 listopada 2023r. do godz. 11:00
- Oznakowanie oferty: „Oferta na sprzedaż i dostawę oleju napędowego”.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin otwarcia ofert: dnia 09.11.2023r. o godz. 11:15
- Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena oferty. VII. Opis sposobu obliczenia ceny.
-
1Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia, podając ja w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2.Ceny (w złotych) musi być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. We wszystkich obliczeniach obowiązują zaokrąglenia zgodnie z zasadami matematyki. Należy zwrócić szczególną uwagę już na poziomie zastosowania upustu – aby po obliczeniu ceny po upuście – w dalszych obliczeniach zastosować konsekwencje zaokrąglenia ceny do dwóch miejsc po przecinku.
3.Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego.
4.Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
5.Podane w formularzu dane cenowe muszą być w zakresie cen jednostkowych (przed upustem)za olej napędowy- podane według stawek obowiązujących na 3 dni przed upływem składania ofert.
VIII. Kryteria oceny oferty.
1.Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone, na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:
- cena – 40 %
- upust – 60 %
2.Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację:
a)punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
(najniższa cena spośród wszystkich badanych ofert) : (cena z oferty badanej) x 40 = ilość punktów.
b)punkty z kryterium „upust” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
(upust z oferty badanej ) : (najwyższy upust spośród wszystkich badanych ofert)x 60=ilość punktów.
3.Punkty w obu kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Ilości punktów za poszczególne kryteria, zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty.
4. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi (40 pkt + 60 pkt) = 100 pkt. 5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów.
IX. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego formularza cenowego oraz danych zawartych w ofercie.
2.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium przyjętego w mniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane drogą elektroniczną.
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie, pocztą elektroniczną.
X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – zawarto we wzorze umowy.
Wzór umowy, stanowi załącznik Nr 2.
XII. Załączniki
Załączniki składające się na integralną część Zapytania ofertowego:
Oferta wg wzoru wraz z formularzem cenowym- stanowiący załącznik nr 1
Wzór umowy – stanowiący załącznik nr 2
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ZAPYTANIE_OLEJ_NAPEDOWY2024.pdf (PDF, 71.KB) | 2023-10-27 12:40:18 | 71.KB | 46 razy |
Specyfikacja warunków zamówienia | ||||
1 | Zal nr 1 do zapytania olej napedowy2024.docx (DOCX, 17.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2023-10-27 12:40:18 | 17.KB | 11 razy |
2 | UMOWA OLEJ NAP2024.docx (DOCX, 22.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2023-11-08 07:52:13 | 22.KB | 3 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | WYBOR_OLEJ NAPEDOWY2024.pdf (PDF, 39.KB) | 2023-11-14 14:53:46 | 39.KB | 38 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Ściężor | 27-10-2023 12:40:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Ściężor | 27-10-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Magdalena Ściężor | 14-11-2023 14:53:46 |