Zapytanie ofertowe - na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie
Stargard , dnia 13.12.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
W związku z organizowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zapraszam do udziału w postępowaniu poprzez złożenie oferty na: „Dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie”
1.Informacje ogólne
Zamawiający - Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard
Zapytanie ofertowe można pobrać ze strony http://bip.oas.stargard.pl. Postępowanie przygotowuje i przeprowadza Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard.
Tel. 91 578 38 84 wew. 33
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl
2. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie, Strachocin 26,73-110 Stargard
(OAS: ZP 273.5.4.2022)
Oferowany eko groszek (workowany 25 kg) powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:
- kaloryczność 27.000 kJ/kg,
- zawartość siarki max. 0,5%,
- zawartość popiołu max. 8 %,
- granulacja (uziarnienie) 5-25 mm,
- wilgotność max. 8%,
Przewidywana ilość eko groszku w tonach to około 17 ton. Jednorazowa dostawa to 1,5 tony eko groszku workowanego. Realizacja dostawy następuje w terminie trzech dni od dnia złożenia zamówienia. Cena ofertowa 1 tony eko groszku zawiera wszystkie koszty dostawy.
3.Termin wykonania umowy od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
4. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami w sprawie przedmiotu Zamówienia: Edyta Wirzynkiewicz - inspektor OAS tel. 091 578-38-84
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl
Adres Strony internetowej: http//bip.oas.stargard.pl
5. Składanie i otwieranie ofert.
1)Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl
2)Ofertę należy przesłać do dnia 20.12.2022 r. do godz. 12:00.
3)Składane oferty należy oznaczyć: Oferta na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie.
4)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.12.2022 r. o godz. 12:15
5)Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6.Kryteria wyboru ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną oferowanego sortymentu przy warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Ogłoszenie wyników zapytania i warunków zawarcia umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie
powiadomiony niezwłocznie po rozstrzygnięciu procedury. W terminie i miejscu wskazanym w w/w piśmie Wykonawca powinien zgłosić się w celu podpisania umowy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
8. Załączniki do specyfikacji.
-
- Formularz ofertowy- załącznik nr 1.
- Umowa (projekt) - załącznik nr 2.
- RODO – załącznik nr 3
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ZAPYTANIE_OPAL_STRACHOCIN2022.docx (DOCX, 15.KB) | 2022-12-19 15:25:19 | 15.KB | 86 razy |
Specyfikacja warunków zamówienia | ||||
1 | Zal.1_ZAPYTANIE_OPAL_2022.docx (DOCX, 15.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2022-12-19 15:25:19 | 15.KB | 1 raz |
2 | ZAL2_UMOWA_OPAL2022.docx (DOCX, 16.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2022-12-19 15:25:30 | 16.KB | 1 raz |
3 | ZAL3_RODO_OPAL2022.docx (DOCX, 15.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2022-12-19 15:25:37 | 15.KB | 1 raz |
Wynik postępowania | ||||
1 | INFORMACJA O WYBORZE_OPAL_2022.docx (DOCX, 13.KB) | 2022-12-21 14:06:23 | 13.KB | 91 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Ściężor | 19-12-2022 15:25:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Ściężor | 19-12-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Magdalena Ściężor | 21-12-2022 14:06:23 |