Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

Zapytanie ofertowe - na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie

            Stargard , dnia 13.12.2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

 

            W związku z organizowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego  zapraszam do udziału w postępowaniu poprzez złożenie oferty na:

„Dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie”

1.Informacje ogólne

Zamawiający  - Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard

Zapytanie ofertowe można pobrać ze strony http://bip.oas.stargard.pl. Postępowanie przygotowuje i przeprowadza Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard.

Tel. 91 578 38 84 wew. 33

Adres poczty elektronicznej:  zamowienia@oas.stargard.pl

2. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko groszku  do  Szkoły Podstawowej w Strachocinie, Strachocin 26,73-110 Stargard

(OAS: ZP 273.5.4.2022)

Oferowany eko groszek (workowany 25 kg)  powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:

- kaloryczność 27.000 kJ/kg,

- zawartość siarki max. 0,5%,

- zawartość popiołu max. 8 %,

- granulacja (uziarnienie) 5-25 mm,

- wilgotność max. 8%,

Przewidywana ilość eko groszku w tonach to około 17 ton. Jednorazowa dostawa to 1,5 tony eko groszku workowanego. Realizacja dostawy następuje w terminie trzech dni od dnia złożenia zamówienia. Cena ofertowa 1 tony eko groszku zawiera wszystkie koszty dostawy.

3.Termin wykonania umowy od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.

4. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami w sprawie przedmiotu Zamówienia: Edyta Wirzynkiewicz  -  inspektor OAS tel. 091 578-38-84

Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl

Adres Strony internetowej: http//bip.oas.stargard.pl

5. Składanie i otwieranie ofert

1)Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl

2)Ofertę należy przesłać do dnia 19.12.2022 r. do godz. 12:00.

3)Składane oferty należy oznaczyć: Oferta na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie.

4)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.12.2022 r. o godz. 12:15

5)Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6.Kryteria wyboru ofert:        

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

- Cena 100%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną oferowanego sortymentu przy warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

7. Ogłoszenie wyników zapytania i warunków zawarcia umowy.           

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie

powiadomiony niezwłocznie po rozstrzygnięciu procedury. W terminie i miejscu wskazanym w w/w piśmie Wykonawca powinien zgłosić się w celu podpisania umowy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

8. Załączniki do specyfikacji.

  1.  

1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1.

2. Umowa (projekt) - załącznik nr 2.

3. RODO – załącznik nr 3

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ZAPYTANIE_OPAL_STRACHOCIN2022.docx (DOCX, 15.KB) 2022-12-14 14:58:23 15.KB 58 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 Zal.1_ZAPYTANIE_OPAL_2022.docx (DOCX, 15.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2022-12-14 14:58:23 15.KB 4 razy
2 ZAL2_UMOWA_OPAL2022.docx (DOCX, 16.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2022-12-14 14:58:33 16.KB 4 razy
3 ZAL3_RODO_OPAL2022.docx (DOCX, 15.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2022-12-14 14:58:41 15.KB 4 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Ściężor 14-12-2022 14:58:23
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Ściężor 14-12-2022
Ostatnia aktualizacja: Magdalena Ściężor 14-12-2022 14:58:41