Zapytanie ofertowe - na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie
Stargard , dnia 07.11.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
W związku z organizowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zapraszam do udziału w postępowaniu poprzez złożenie oferty na:
„Dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie”
1.Informacje ogólne
Zamawiający - Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard
Postępowanie przygotowuje i przeprowadza Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard
2. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie, Strachocin 26,73-110 Stargard
(OAS: ZP 273.5.1.2021)
Oferowany eko groszek (workowany 25 kg) powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:
- kaloryczność 27.000 kJ/kg,
- zawartość siarki max. 0,5%,
- zawartość popiołu max. 8 %,
- granulacja (uziarnienie) 5-25 mm,
- wilgotność max. 8%,
Przewidywana ilość w tonach około 17 ton.
3.Termin wykonania umowy od 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r.
4. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami w sprawie przedmiotu Zamówienia: Edyta Wirzynkiewicz - inspektor OAS tel. 091 578-38-84
Adres poczty elektronicznej: zamowienia@oas.stargard.pl
Adres Strony internetowej: http//bip.oas.stargard.pl
5. Składanie i otwieranie ofert.
1)Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail:zamowienia@oas.stargard.pl
2)Ofertę należy przesłać do dnia 09.12.2022 r. do godz. 12:00.
3)Składane oferty należy oznaczyć: Oferta na dostawę eko groszku do Szkoły Podstawowej w Strachocinie.
4)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12.2022 r. o godz. 12:15
5)Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6.Kryteria wyboru ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną oferowanego sortymentu przy warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Ogłoszenie wyników zapytania i warunków zawarcia umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie
powiadomiony niezwłocznie po rozstrzygnięciu procedury. W terminie i miejscu wskazanym w w/w piśmie Wykonawca powinien zgłosić się w celu podpisania umowy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
8. Załączniki do specyfikacji.
-
- Formularz ofertowy- załącznik nr 1.
- Umowa (projekt) - załącznik nr 2.
- RODO – załącznik nr 3
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ZAPYTANIE_OPAL_STRACHOCIN2022.docx (DOCX, 14.KB) | 2022-12-02 14:22:37 | 14.KB | 55 razy |
Specyfikacja warunków zamówienia | ||||
1 | Zal.1_ZAPYTANIE_OPAL_2022.docx (DOCX, 15.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2022-12-02 14:22:37 | 15.KB | 5 razy |
2 | ZAL2_UMOWA_OPAL2022.docx (DOCX, 16.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2022-12-02 14:22:46 | 16.KB | 5 razy |
3 | ZAL3_RODO_OPAL2022.docx (DOCX, 15.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2022-12-02 14:22:54 | 15.KB | 5 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | UNIEWAZNIENIE_OPAL_2022.pdf (PDF, 32.KB) | 2022-12-13 09:40:57 | 32.KB | 55 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Ściężor | 02-12-2022 14:22:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Ściężor | 02-12-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Magdalena Ściężor | 13-12-2022 09:40:57 |