Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard

Zapytanie ofertowe - sprzedaż i dostawę artykułów papierniczych, piśmiennych i biurowych na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard i dla Szkół których organem prowadzącym jest Gmina Stargard

                        Stargard dnia 15.10.2022r

Z A P Y T A N I E    O F E R T O W E

dotyczy zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 euro.

  1. Zamawiający:
  1. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Grzędzicach ul. Gryfa 6 Grzędzice,73-11 Stargard.
  2. Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Pęzinie, Pęzino 66, 73-131 Pęzino
  3. Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Małkocinie, Małkocin 54, 73-110 Stargard
  4. Szkoła Podstawowa w Strachocinie, Strachocin 26, 73-110 Stargard
  5. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Sownie, ul. Szkolna 4 Sowno, 73-110 Stargard
  6. Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard

zapraszają do złożenia oferty na „sprzedaż i dostawę artykułów papierniczych, piśmiennych i biurowych na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard i dla Szkół których organem prowadzącym jest Gmina Stargard ”.

Postępowanie przygotowuje i przeprowadza Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard.

Zapytanie ofertowe można pobrać ze strony internetowej http://bip.oas.stargard.pl/.

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów papierniczych, piśmiennych i biurowych na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard i dla Szkół których organem prowadzącym jest Gmina Stargard .

1.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały papierniczo-biurowe były nowe, pełnowartościowe, dobrej jakości, a także charakteryzowały się wysoką estetyką oraz starannością wykonania.

2.Artykuły muszą być dostarczane w oryginalnych i nieuszkodzonych  opakowaniach jednostkowych o gramaturze nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.

2.Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne (również zamienniki) były:

- fabrycznie  nowe, nieregenerowane i niefabrykowane

- opakowane hermetycznie, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,

- zgodne ze specyfiką sprzętu do którego mają być używane

- nie powodowały uszkodzenia sprzętu, do którego są dedykowane a ich zastosowanie nie powodowało utraty gwarancji na ww. sprzęt.

- objęte przynajmniej 12 miesięczną gwarancją liczoną od daty dostawy.

- dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych informację o producencie, nazwę (symbol) materiału eksploatacyjnego, opis zawartości, wskazanie urządzenia/urządzeń do jakiego/jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony.

Zamawiający pod pojęciem zamiennik rozumie produkt o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych (pojemność tonera , wydajność i jakość wydruku) w porównaniu do oryginałów (wyprodukowanych przez producenta urządzeń), kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamawiany, rozpoznawalny przez drukarkę, kserokopiarkę i faks i nie wywołujący pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani na stronach tekstowych.

Przez oryginalne Zamawiający rozumie nowe wyprodukowane i zalecane przez producenta danego sprzętu.

IV. Termin realizacji zamówienia:  od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.

V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mogą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1. Oferta wraz z formularzem cenowym z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.

2. Podpisany wzór umowy stanowiący akceptację istotnych postanowień – Załącznik Nr 2.

VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń  i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.

2. Numer telefonu i faksu oraz adres poczty elektronicznej wskazano w pkt I Zapytania ofertowego.

3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

4. Pytania muszą być skierowane na adres zamowienia@oas.stargard.pl:

Ośrodek Administracyjny Szkół

Gminy Stargard

Ul. Pierwszej Brygady 35

73-110 Stargard

Tel. 0915783884

Fax. 0915783884

5. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Edyta Wirzynkiewicz tel. 091 5783884 wew.33

6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść zapytania ofertowego.

VII. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Przygotowanie oferty.

1.1 Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.

1.2 Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

1.3 Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

1.4 Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

1.5 Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.

1.6 Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.

1.7 Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.

VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1. Ofertę można przekazać drogą:

a) przesłać pocztą na adres:

Ośrodek Administracyjny Szkół

Gminy Stargard

Ul. Pierwszej Brygady 35

73-110 Stargard

Pokój nr 611

b)mailową na adres: zamowienia@oas.stargard.pl w tytule wpisując „Oferta – na sprzedaż i dostawę środków czystości”

2. Ofertę należy złożyć do dnia 30 listopada 2022r. do godz. 10:00

3.Oznakowanie oferty: „Sprzedaż i dostawa artykułów papierniczych, piśmiennych i biurowych na potrzeby Ośrodka Administracyjnego Szkół Gminy Stargard i dla Szkół których organem prowadzącym jest Gmina Stargard ”.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Miejsce otwarcia ofert : w siedzibie Zamawiającego dnia 30.11.2022r. o godz. 10:15

- Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena oferty.

IX. Opis sposobu obliczenia ceny.

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje.

Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym”

Stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

X. Kryteria oceny oferty.

1. Kryteria oceny ofert- Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1 oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w zapytaniu,

1.2 z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszym zapytaniem,

1.3 złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,

1.4 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

1.5 Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Kryterium oceny ofert  -  cena ofertowa 100%

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tę która będzie zawierać najniższą cenę.

XI. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego formularza cenowego oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium przyjętego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane:

    - telefonicznie , pisemnie faksem

4. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze.

Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie, pisemnie faksem.

XII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – zawarto we wzorze umowy.

Wzór umowy, stanowi załącznik Nr 3.

XIII. Załączniki

Załączniki składające się na integralną część specyfikacji:

1.Formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 1

2.Wzór umowy – stanowiący załącznik nr 2

3. RODO – załącznik nr 3

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ZAPYTANIE_PAPIERNICZE_2022.docx (DOCX, 17.KB) 2022-11-18 13:00:28 17.KB 67 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 RODO_PAPIERNICZE_2022.docx (DOCX, 15.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2022-11-18 13:00:28 15.KB 9 razy
2 Zestawienia_papiernicze.zip (ZIP, 104KB)
Po terminie otwarcia ofert
2022-11-18 13:01:44 104KB 13 razy
3 Umowy_papiernicze.zip (ZIP, 82.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2022-11-18 13:01:55 82.KB 8 razy
Wynik postępowania
1 INFORMACJA O WYBORZE_PAPIERNICZE2022.docx (DOCX, 12.KB) 2022-12-09 14:50:32 12.KB 62 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Ściężor 18-11-2022 13:00:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Ściężor 18-11-2022
Ostatnia aktualizacja: Magdalena Ściężor 09-12-2022 14:50:32